13:42, 21 июня 2022
Кабінет Міністрів України постановив внести до Порядку розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації, територіальних органів Міністерства юстиції зміни.
Фото із відкритих джерел
Директор департаменту (керівник офісу) Офісу протидії рейдерству Віктор Дубовик надав важливу інформація про зміни, внесені Урядом до Порядку розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації, територіальних органів Міністерства юстиції.
Як повідомляє Дубовик, Кабінетом Міністрів України були прийняти зміни до порядку такого розгляду, які дозволяють відновити розгляд скарг, враховуючи сьогоднішні реалії.
«Коротко про головні зміни:
- Збільшено час, за який Мін’юст повідомлятиме про день засідання щодо розгляду скарги: за 15 (а не за два!!!) до дня засідання відповідна Колегії забезпечуватиме оприлюднення на своєму офіційному вебсайті інформації про дату засідання.
- Зацікавлені особи зможуть заявити клопотання про надіслання матеріалів скарги в електронній формі на адресу електронної пошти. При цьому Мін’юст забезпечуватиме надіслання таких матеріалів протягом 3 робочих днів після отримання клопотання.
- Змінено норми щодо додаткового способу повідомлення про засідання Колегії. Відтепер таке додаткове повідомлення забезпечуватиметься електронною поштою (якщо вона повідомлена Мін’юсту або встановлена з офіційних джерел).
- Внесено зміни для забезпечення можливості надавати пояснення (повідомити позицію стосовно скарги, заперечення проти скарги, надати документи).
- Під час дії воєнного стану розгляд скарг здійснюється без фізичної присутності скаржника та зацікавлених сторін за поданими письмовими запереченнями та долученими до скарги матеріалами.
Серед інших новел:
- повідомлення Мін’юстом скаржника про залишення скарги без розгляду у зв’язку з її відкликання
- процес організації одноособового розгляду скарги, а саме, передбачено, що у разі наявності для цього підстав, відповідне мотивоване рішення приймається за наслідками розгляду службової записки посадових осіб Мін’юсту, погодженої відповідним заступником Міністра
- оформлення скарг у сфері державної реєстрації
- пересилання скарги за належністю
- оприлюднення інформація про час і місце засідання колегії, що проводиться після відкладення розгляду скарги або для повторного розгляду скарги у визначених законодавством випадках
- порядок надання матеріалів скарги у сфері державної реєстрації заінтересованим особам за їх клопотанням для ознайомлення та/або фотографування, у тому числі заявленого під час засідання колегії (крім випадку проведення засідання під час дії воєнного стану)
- порядок публікації прийнятих за результатами розгляду скарги рішень
- порядок зберігання матеріалів скарги та відповідних рішень
- дії Мін’юсту у разі скасування судом рішення Мін’юсту за результатами розгляду», - написав Дубовик.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.