В ПФУ роз'яснили, куди потрібно звертатися для внесення даних до Реєстру пільговиків
Інформацію про пільговиків до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги вносять фахівці територіальних органів Пенсійного фонду України.
Про це повідомили у ПФУ та пояснили, що відомості про пільговиків обліковуються в Реєстрі.
До Реєстру вноситься інформація про особу, яка набула статусу пільговика.
У разі необхідності відомості, внесені до Реєстру, коригуються (наприклад, у пільговика змінились прізвище, місце проживання, статус тощо).
Заява про внесення даних до Реєстру з необхідними документами подається пільговиком особисто, поштою або в електронній формі (вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний додаток Пенсійного фонду України).
Відеоінструкція, як подати заяву на призначення пільги:
Крім того, ми писали, чи може виплачуватися пенсія за довіреністю: у ПФУ відповіли.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.


















