Мовний омбудсмен пояснив, як правильно подати скаргу на порушників закону про мову
На адресу Секретаріату Уповноваженого надходить велика кількість звернень стосовно порушень вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», значна частина з них, що надходять електронною поштою, не містить достатньої для належного реагування інформації. Про це повідомив Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь.
«Відсутність у зверненні даних про особу заявника, як того вимагає Закон, унеможливлює розгляд власне як звернення чи скарги. А відсутність інформації про особу порушника (найменування юридичної особи або фізичної особи-підприємця тощо) часто унеможливлюють комунікацію з порушником для усунення порушення та застосування передбачених Законом санкцій», - йдеться у повідомленні.
Аби прискорити швидкість та підвищити якість розгляду всіх ваших скарг та, у разі підтвердження порушення, відповідно до Закону застосувати належні санкції, звернення має обов’язково містити таку інформацію:
- прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладена суть скарги;
- письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати;
- в електронній скарзі також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявникові може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.
Повідомити про порушення Закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної» можна на електронну скриньку - [email protected].

Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.
















