Укрзалізниця почала обробляти звернення пасажирів за допомогою ChatGPT

17:18, 11 травня 2023
Текстові відгуки від пасажирів тепер аналізує штучний інтелект.
Укрзалізниця почала обробляти звернення пасажирів за допомогою ChatGPT
Джерело фото: УЗ/telegram
Слідкуйте за актуальними новинами у соцмережах SUD.UA

Укрзалізниця почала обробляти звернення пасажирів за допомогою штучного інтелекту. Про це повідомили у самій компанії.

Зазначається, що Укрзалізниця щодня отримує в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через застосунок, приблизно 300 з них — текстові відгуки, які стосуються безпосередньо роботи залізниці.

Якщо раніше кожен текстовий відгук аналізувався вручну, то тепер цю роботу доручили ChatGPT.

У компанії кажуть, що ШІ автоматично розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою — від «якості обслуговування» до «запізнень».

Потім вже розбиті по категоріям звернення завантажуються у систему аналізу, яка дозволяє відслідковувати по днях, тижнях та місяцях динаміку скарг за конкретними поїздами та маршрутами.

ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків, переконують в Укрзалізниці.

Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.

XX з’їзд суддів України – онлайн-трансляція – день перший
Telegram канал Sud.ua
XX з’їзд суддів України – онлайн-трансляція – день перший
Головне про суд
Сьогодні день народження святкують
  • Святослав Пограничний
    Святослав Пограничний
    шеф-редактор Судово-юридичної газети, глава Першої правової медіагрупи
  • Марина Оздоба
    Марина Оздоба
    суддя Святошинського районного суду міста Києва