Укрзалізниця почала обробляти звернення пасажирів за допомогою ChatGPT

17:18, 11 травня 2023
Текстові відгуки від пасажирів тепер аналізує штучний інтелект.
Укрзалізниця почала обробляти звернення пасажирів за допомогою ChatGPT
Джерело фото: УЗ/telegram
Слідкуйте за актуальними новинами у соцмережах SUD.UA

Укрзалізниця почала обробляти звернення пасажирів за допомогою штучного інтелекту. Про це повідомили у самій компанії.

Зазначається, що Укрзалізниця щодня отримує в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через застосунок, приблизно 300 з них — текстові відгуки, які стосуються безпосередньо роботи залізниці.

Якщо раніше кожен текстовий відгук аналізувався вручну, то тепер цю роботу доручили ChatGPT.

У компанії кажуть, що ШІ автоматично розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою — від «якості обслуговування» до «запізнень».

Потім вже розбиті по категоріям звернення завантажуються у систему аналізу, яка дозволяє відслідковувати по днях, тижнях та місяцях динаміку скарг за конкретними поїздами та маршрутами.

ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків, переконують в Укрзалізниці.

Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.

XX з’їзд суддів України – онлайн-трансляція – день перший
Telegram канал Sud.ua
XX з’їзд суддів України – онлайн-трансляція – день перший
Головне про суд
Сьогодні день народження святкують
  • Єгор Краснов
    Єгор Краснов
    член Ради суддів України, суддя Верховного Суду у Касаційному господарському суді
  • Олександр Трембач
    Олександр Трембач
    суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області
  • Наталія Безименна
    Наталія Безименна
    суддя Шостого апеляційного адміністративного суду
  • Богдана Гедз
    Богдана Гедз
    суддя Залізничного районного суду м. Львова
  • Сергій Каракашьян
    Сергій Каракашьян
    суддя Окружного адміністративного суду міста Києва