На адресу Ощадбанку надходить велика кількість запитів державних нотаріальних контор та приватних нотаріусів (для вчинення нотаріальних дій з охорони спадкового майна, видачі свідоцтв про право на спадщину, про право власності на частку в спільному майні подружжя) щодо розкриття банками інформація стосовно фізичних осіб, яка становить банківську таємницю.
Як пишуть у Нотаріальній палаті України, відповіді на такі запити Ощадбанк готує і направляє у встановлені строки поштовою кореспонденцією (рекомендованими листами), але значна частина таких листів повертається до банку, оскільки отримувачі (нотаріуси) не звертаються до відділень Укрпошти. Є випадки, коли такі листи повторно направлялися банком по декілька разів.
«Дана ситуація призводить до того, що нотаріуси не отримують інформацію, необхідну для подальшого вчинення нотаріальних дій, а Ощадбанк несе додаткові витрати на повторне відправлення відповідей», - сказано у повідомленні.
Після проведеного аналізу з’ясовано, що одна із головних причин повернення до Ощадбанку листів – неможливість Укрпошти інформувати нотаріусів про надходження кореспонденції, у зв’язку із відсутністю контактного мобільного номеру телефону нотаріуса.
Тому Ощадбанк рекомендує нотаріусам зазначати у запитах свої контактні мобільні номери телефонів, на які буде направлятися оповіщення про надходження кореспонденції на ім’я такого нотаріуса.
«Краще звернутися до Укрпошти, щоб нотаріусам приносили листи. У мене особа оплатила навіть кур'єрську доставку, і те не доставили, а коли я прийшла особисто, щоб отримати цей лист Укрпошта сказала, що воно у них лежить вже два дні, треба оплатити за зберігання( Коли пишемо запити нотаріусам по заповітах, частіше за все відповіді немає, вони гублять листи. Це треш, і ніякої управи на Укрпошту немає», - зауважують у коментарях до відповідного допису голови Нотаріальної палати Володимира Марченка нотаріуси.
«Проблема в тому, що ці листи не доставляються на адресу нотаріуса, а лежать на пошті, ми вказуємо номер телефону в запиті, але вони при відправленні цього не відмічають , і були випадки, коли просто випадково в останній день я на пошті знаходила листа», - пише інший нотаріус.
«Це питання треба вирішувати з Укрпоштою. Телефони нотаріусів є в запитах. Укрпошта масово не інформує, що прийшли якісь листи і просто вертають їх назад відправникові. Або хай Ощадбанк надсилає звичайними листами. Такі точно доходять», - зазначає інший.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших у подій.