У столиці оператори зовнішньої реклами ввели обмеження використання електроенергії на своїх конструкціях у місті. Про це повідомили у КМДА.
Як зазначається, для максимальної економії енергоресурсів на сьогодні вимкнуті зовнішні та внутрішні елементи освітлення всіх конструкцій типу «Білборд», «Скрол» та «Сітілайт» цілодобово.
Також мінімізоване енергоспоживання цифрових рекламних носіїв шляхом переведення в енергоощадний режим, а екрани працюють у діапазоні від 3 до 40% від заявленої яскравості.
Крім цього, в нічний час вимкнуті рекламні сюжети на конструкціях, що розміщені на фасадах і наземних рекламних засобах.
«Від електроспоживання відключені близько 5 100 рекламних конструкцій та переведені в економний режим більш ніж 500 цифрових конструкцій. Це дозволяє економити близько 75% від звичайного навантаження», – зазначили у КМДА.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.