16:47, 11 серпня 2024
Для отримувачів страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням реалізували нову можливість.
Пенсійний фонд повідомив про нову можливість для отримувачів страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням – подання заяви на зміну виплатних реквізитів.
Для того, щоб подати таку заяву онлайн, потрібно виконати декілька кроків, а саме:
- Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
- В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі “Комунікації з ПФУ“ оберіть опцію “Заява на страхову виплату“.
- Ознайомтесь з інформацією у спливаючому вікні та натисніть кнопку “Продовжити”.
- З переліку заяв, що з’являться на екрані, оберіть опцію “Заява на зміну виплатних реквізитів для отримання страхової виплати”.
- У заяві заповніть усі обов’язкові поля (позначені зірочкою – *), зазначте реквізити виплати страхової виплати, за потреби додайте скан-копії документів.
- Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних і натисніть кнопку “Сформувати заяву”.
- Перевірте дані сформованої заяви, підпишіть її КЕП та надішліть до Пенсійного фонду України.
З результатами розгляду заяви можна буде ознайомитися у розділі «Мої звернення».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.