З 12 березня по 3 квітня 2020 р. (включно) Укрпошта частково змінює умови доставки, вручення та зберігання реєстрованих поштових відправлень «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» та «Укрпошта SmartBox».
Рекомендовані поштові відправлення (крім листів з позначкою «Судова повістка») будуть вкладатись до абонентських скриньок адресатів. Якщо абонентська скринька несправна, адресатів інформуватимуть про надходження рекомендованих листів повідомленнями або через мережу інтернет, або через засоби зв’язку – домашні чи мобільні телефони.
Рекомендовані листи з позначкою «Судова повістка» доставлятимуться відповідно до вимог Правил надання послуг поштового зв’язку.
З 17 березня 2020 р. і до закінчення карантину в усіх об’єктах поштового зв’язку плата за зберігання реєстрованих поштових відправлень, зокрема «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» та «Укрпошта SmartBox» не стягується. Також безкоштовним буде зберігання вхідних (імпортних) відправлень з-за кордону.
«В умовах карантину як важлива стратегічна компанія ми маємо забезпечити стабільну і, насамперед, безпечну роботу працівників. Тому наразі частково змінюємо умови доставки, вручення та зберігання реєстрованих поштових відправлень. Це дасть змогу обмежити контакти клієнтів з працівниками поштових відділень і максимально убезпечити усіх від можливості зараження вірусною інфекцією», – повідомили в Укрпошті.
Раніше розповідалося про те, як сплачувати комунальні послуги під час карантину.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути у курсі найважливіших подій.