Мін’юст збирається суттєво збільшити кількість державних реєстраторів

14:10, 30 ноября 2020
Понад чотириста осіб пройдуть тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації.
Мін’юст збирається суттєво збільшити кількість державних реєстраторів
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

30 листопада 2020 року Міністерство юстиції України проводить кваліфікаційний іспит для осіб, які хочуть бути державними реєстраторами. Іспити відбуваються у вигляді тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Згідно з інформацією, розміщеною на офіційній інтернет-сторінці Мін’юсту, до кваліфікаційного іспиту допущено 402 особи, які ідентифікують себе пред’явленням паспорту. Особи, які з’являться для проходження тестування повинні дотримуватись протиепідемічних заходів, обробити руки дезінфікуючими засобами перед входом до приміщення, перебувати у респіраторі або захисній масці, дотримуватись соціальної дистанції тощо. При цьому члени робочої групи з проведення тестування Міністерства юстиції України можуть звернутися з проханням тимчасово зняти захисну маску для підтвердження особи.

За результатами тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації претендент на посаду державного реєстратора має набрати такі бали:

  • 2 бали - за правильну відповідь на 86 питань тестового завдання і більше;
  • 1 бал - за правильну відповідь на 75-85 питань тестового завдання.

Ті, хто дав правильну відповідь на 74 і менше питань, отримують 0 балів, і, відповідно, вважаються такими, що не пройшли тестування та не можуть бути допущені до призначення на посаду державного реєстратора або виконувати функції державного реєстратора, а також таким особам не може бути надано доступ до реєстрів.

Джерело «Судово-юридичної газети» у Мін’юсті повідомило, що наразі державних реєстраторів України 1 627 осіб, але цього дуже мало. В деяких регіонах України, особливо, після виключення із числа суб’єктів державної реєстрації акредитованих суб’єктів комунальних підприємств місцевих органів самоврядування, відчувається значний кадровий голод на реєстраторів. Тому і здійснюється такий великий набір.

Нагадаємо, що відповідно до законодавства, нині до суб’єктів державної реєстрації, які наділяються повноваженнями державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, належать виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська, Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації.

Особа, що претендує на посаду державного реєстратора має відповідати наступним вимогам:

  • Громадянство України;
  • Вища освіта за спеціальністю правознавство;
  • Стаж роботи у сфері права не менше трьох років.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути у курсі найважливіших подій.

Закон об усилении мобилизации: военный учет и другие изменения для украинцев за границей
Telegram канал Sud.ua
Закон об усилении мобилизации: военный учет и другие изменения для украинцев за границей