Першим пунктом порядку денного засідання Комітету Верховної Ради з питань правоохоронної політики 7 квітня стояло заслуховування інформації щодо діяльності сервісних центрів МВС від начальника Головного сервісного центру. І вже на цьому етапі на комітеті почалися скандали.
Значну частину виділеного під доповідь часу Олександр Князюк використав під зачитування статистичної інформації – кількість сервісних центрів, загальні показники роботи. Такий підхід не влаштував частину народних депутатів. Так, Олександр Куницький перервав доповідь із питанням «навіщо ми це слухаємо?» і закликом поговорити про проблеми цієї структури, а не загальновідому статистику. Емоційні заклики депутата довелося заспокоювати Голові комітету, який пригрозив зняти питання з обговорення, якщо Олександр Куницький не дасть начальникові ГСЦ завершити свою доповідь.
Після доповіді першим слово для питань отримав В’ячеслав Медяник, який поцікавився, яким чином ГСЦ планує вирішувати наявні проблеми з електронною чергою. Олександр Князюк у відповідь знову полинув у статистику, навівши дані, пов’язані з електронними чергами у територіальних сервісних центрах. Але жодної конструктивної відповіді щодо того, що робиться для того, щоб побороти так званих «бігунків», крім слів про те, що «система постійно доопрацьовується та модернізується», посадовець не дав.
Більше конструктивно відповів на це питання Юрій Смольянінов – перший заступник начальника ГСЦ. По-перше, було запроваджено систему, коли після скасування запису в електронній черзі відповідний слот більше не був доступний для іншого користувача. По-друге, заявки в електронну чергу прив’язали до персональних даних особи, щоб лише записана особа могла отримати послуги. Таким чином, продати місце в електронній черзі стало майже неможливо.
Після цього слово дійшло до Олександра Куницького, який почав свою лавину з питань до посадовців доволі різко: «Я не можу це спокійно слухати… Нам брешуть в обличчя зараз. Розповідають про те, що запровадили якусь там систему, яка прив’язує ім’я прізвище людини, яка записалася. Та вона була з самого початку у вас у цій системі – завжди!... Інше питання – як вийшло так, що ваші спеціалісти у сервісних центрах пропускали людей і оформлювали по талончику на інше прізвище?».
На цьому зауваження не закінчилися. Також депутат попросив посадовців відповісти на наступні питання:
Олександр Князюк спробував відповісти на ці питання загальними фразами. Так, «база висить» через те, що вийшов із ладу резервний сервер, а на новий кошти не виділили. Камери «всі працюють», а щодо фактів можливих порушень здійснюються перевірки. Депутата такі відповіді, звісно ж, не вдовольнили. У підсумку, Олександр Куницький зазначив, що у найближчий час матиме зустріч із Арсеном Аваковим і буде на ній наполягати на звільненні пана Князюка з посади начальника Головного сервісного центру МВС.
Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, що Правоохоронний комітет рекомендував парламенту дозволити роботу конкурсної комісії ДБР без міжнародних експертів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.