Нотаріусам пояснили, як підключити послугу додаткової ідентифікації користувача ДРРП
Нотаріальна палата України повідомила, що Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту права власності», який набув чинності 2 листопада 2019 року, передбачено, що доступ державного реєстратора до ДРРП та ЄДР здійснюється шляхом багатофакторної аутентифікації. Про це йдеться у прес-службі НПУ.
«Відповідні зміни внесено до законів «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань».
На виконання цих норм ДП «Національні інформаційні системи» 14 листопада 2019 року запропонувало додаткові методи ідентифікації користувача при виконанні реєстраційних дій:
– Google-ідентифікація — підтвердження рішення за допомогою додаткового методу ідентифікації користувача з використанням одноразового паролю. Цей функціонал подібний до використання одноразового паролю в банківських системах, але більш захищений, так як відсутня необхідність пересилання паролю;
– Mobile ID — інформаційно-телекомунікаційна система мобільної ідентифікації та кваліфікованого електронного підпису. У даному випадку КЕП зберігається на спеціальній SIM-карті (зауважимо, що наразі доступно лише для оператора «Київстар»).
Такі оновлення посилять рівень безпеки даних ДРРП завдяки зменшенню можливості зловживань при проведенні реєстраційних дій у випадках несанкціонованого доступу до робочого місця нотаріуса (державного реєстратора)», — йдеться у повідомленні.
Детальніше читайте у повідомленні НАІС за посиланням.
Для підключення послуги додаткової ідентифікації нотаріусам потрібно подати заяву до регіональних філій ДП «НАІС» (заява).


Нагадаємо, раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, що у Мін’юсті роз’яснили правила зберігання архіву приватного нотаріуса.
















