Державна служба зайнятості продовжує працювати у штатному режимі під час карантину, але запроваджує тимчасові особливості обслуговування клієнтів центрами зайнятості та їх філіями. Про це інформує прес-служба Міністерства економічного розвитку і торгівлі.
Зокрема, прийом документів від клієнтів відтепер здійснюється засобами електронного зв’язку або через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені у кожному центрі зайнятості. Опрацювання документів проходить щоденно, за результатами з вами зв’язується фахівець центру зайнятості. Для цього необхідно обов’язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані, за якими ви перебуваєте на постійному зв’язку.
Окрім того, кількість клієнтів, які можуть одночасно перебувати у приміщенні центру зайнятості, становить не більше 10 осіб.
Також відвідування центру зайнятості, що було призначено до запровадження карантину, переноситься на іншу дату. Однак клієнт має повідомити кар’єрного радника про неможливість відвідування центру зайнятості/філії, тоді до вас не будуть застосовуватися штрафні санкції чи зняття з обліку.
Телефонні номери «гарячих ліній» обласних центрів зайнятості за посиланням.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що головний санітарний лікар розповів, чи буде продовжено режим карантину.
Нагадаємо, Національна школа суддів запровадила онлайн-лекції для суддів на час карантину.
Також ми розповідали, як працює судова система України в умовах карантину.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.