КСУ розгляне конституційність законів про прокуратуру, НАБУ, ДБР та про запобігання корупції

16:18, 19 октября 2020
У конституційному поданні народні депутати України просять Суд визнати такими, що не відповідають Конституції України, окремі положення.
КСУ розгляне конституційність законів про прокуратуру, НАБУ, ДБР та про запобігання корупції
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

У вівторок, 20 жовтня, о 10.00 Велика палата Конституційного Суду України на відкритій частині пленарного засідання у формі письмового провадження розгляне справу за конституційним поданням 47 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) окремих положень законів України «Про запобігання корупції», «Про прокуратуру», «Про Національне антикорупційне бюро України», «Про Державне бюро розслідувань», «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», Кримінального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України. Про це повідомляє офіційний сайт КСУ.

У конституційному поданні народні депутати України просять Суд визнати такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), окремі положення:

– абзаців сімнадцятого, вісімнадцятого частини першої статті 1, пункту 8 частини першої статті 11; пункту 2 частини першої статті 12, пунктів 2, 2_1, 3 частини першої статті 46, пунктів 8 – 11 частини першої, частини третьої статті 46, абзаців другого та третього частини першої статті 47, частини першої статті 50, статті 51, частини другої статті 52 Закону № 1700 у взаємозв’язку з положеннями статей 366_1, 368_5 КК України;

– частини четвертої статті 23, частини третьої статті 24, частини третьої статті 26, абзацу другого частини першої статті 34, абзацу другого частини другої статті 81, частини четвертої статті 89, абзацу другого частини четвертої статті 116, пункту 11 частини першої статті 150, частини третьої статті 151, частини п’ятої статті 153, абзацу другого частини восьмої статті 272, пункту 4 частини четвертої статті 274, статей 290, 291, 292 ЦПК України, абзацу другого частини першої статті 351 ЦПК України у взаємозв’язку з окремими положеннями пункту 10_1 частини першої статті 12, частини третьої статті 50, частини другої статті 69 Закону № 1700;

- пункту 3 частини п’ятої статті 8, абзацу четвертого частини третьої, абзацу п’ятого частини четвертої, частини восьмої статті 23 Закону № 1697;

– пункту 10 частини першої статті 16, пунктів 2, 4, 17 частини першої статті 17, статті 19, абзацу чотирнадцятого пункту 1 частини третьої статті 26 Закону № 1698;

– пункту 81 частини першої статті 6, пунктів 2_1, 2_2, 10, 11 частини першої статті 7, абзацу першого частини першої, частини другої статті 8 Закону № 794;

– пунктів 2, 3, 4 частини першої статті 1, частини першої статті 2, пункту 2 частини першої статті 15, пункту 1 частини першої статті 16, абзацу першого частини першої статті 19, абзацу першого частини першої статті 20, частини четвертої статті 23, пунктів 1–4 частини першої статті 25 Закону № 772.

Автори клопотання вважають, що окремі положення Закону № 1700, Закону № 1697, Закону № 1698, Закону № 794, Закону № 772, КК України, ЦПК України не відповідають статтям 1, 3, частині другій статті 6, частинам першій, другій статті 8, частині другій статті 19, статті 21, частинам другій, третій статті 22, частинам першій, другій статті 24, частинам першій, другій статті 32, частинам першій, четвертій, шостій статті 41, статті 58, частині другій статті 61, частинам першій, другій, третій статті 62, статті 64, частині першій статті 68 Конституції України.

Раніше «Судово-юридична газета» писала, що КСУ розгляне питання обов’язковості декларування особами, уповноваженими на виконання функцій держави. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути у курсі найважливіших подій.

Закон об усилении мобилизации: военный учет и другие изменения для украинцев за границей
Telegram канал Sud.ua
Закон об усилении мобилизации: военный учет и другие изменения для украинцев за границей
Главное о суде