З 16 січня по 11 лютого 2021 року до Уповноваженого із захисту державної мови щодо захисту прав громадян на отримання інформації та послуг державною мовою, усунення перешкод та обмежень у користуванні державною мовою, надання консультацій та додаткової інформації звернулося 605 громадян з різних куточків України. Про це йдеться в повідомленні прес-служби мовного омбудсмена.
Найбільше звернень та скарг продовжує надходити із Києва та Київської області – 276. У східних, південних та західних областей України - незначна кількість можливих порушень (наприклад, Луганська область – 7, Миколаївська – 6, Донецька – 4, Тернопільська – 4, Херсонська, Рівненська, Івано-Франківська, Закарпатська, Хмельницька по 2 звернення).
Переважна більшість (281) звернень стосується відсутності української версії вебсайтів про надання послуг та сайтів інтернет магазинів, 126 громадян поскаржилися на порушення своїх прав, перешкоди та обмеження у користуванні державною мовою у сфері обслуговування. Найбільше таких порушень (53) виявлено киянами.
Також продовжує надходити інформація щодо використання недержавної мови депутатами місцевих рад міст Миколаєва, Одеси, Дніпра, Запоріжжя та щодо можливих порушень мовного законодавства у сфері освіти.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що у столичному супермаркеті розгорівся мовний конфлікт.
А в київському супермаркеті «Новус» касирку звільнили за небажання обслуговувати клієнтів українською мовою.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.