Як працюватимуть школи під час адаптивного карантину

10:40, 22 февраля 2021
Оприлюднено рекомендації МОН школам для роботи під час адаптивного карантину з 24 лютого.
Як працюватимуть школи під час адаптивного карантину

На сайті Міністерства освіти і науки оприлюднено рекомендації МОН для закладів загальної середньої освіти. Документ роз’яснює особливості роботи шкіл під час адаптивного карантину з 24 лютого і наголошує на пріоритетах роботи закладів у цей період. Про це повідомляє урядовий портал.

Відповідно до постанови Уряду №104, з 24 лютого до 30 квітня 2021 року на всій території України запроваджено адаптивний карантин. Залежно від епідемічної ситуації, на території України в цілому або на території окремих регіонів встановлюється "зелений", "жовтий", "помаранчевий" або "червоний" рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19, кожен з яких має чіткі обмеження та критерії визначення.

З 24 лютого на території України встановлюється «жовтий» рівень епідемічної небезпеки, відповідно до якого, зокрема, забороняється:

  • відвідувати заклади освіти здобувачами освіти у разі, коли на самоізоляції через контакт із пацієнтом з підтвердженим COVID-19 перебуває більш як 50% здобувачів освіти та персоналу закладу;
  • проводити в закладах освіти масові заходи (вистави, свята, концерти) за участю здобувачів освіти з більш ніж однієї групи (класу) та за присутності глядачів (відвідувачів);
  • проводити масові (культурні, спортивні, наукові, освітні, професійні тематичні та інших) заходи за участю більше однієї особи на 4 кв. м площі будівлі або території (якщо захід проводиться на відкритому повітрі) або наповненістю залів понад 50% місць у кожному окремому залі.

У разі встановлення на території регіону «червоного» рівня забороняється відвідувати заклади освіти незалежно від форми власності її здобувачами, крім здобувачів закладів дошкільної освіти, спеціальних закладів освіти та учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти.

МОН рекомендує вжити невідкладних заходів, спрямованих на збереження здоров’я дітей та належну організацію освітнього процесу.

У випадку організації дистанційного навчання, заклад освіти має діяти в інтересах дитини. Організація освітнього процесу має забезпечувати регулярну та змістовну взаємодію вчителів з учнями. Крім того, мають створюватися умови для забезпечення повноцінної участі в освітньому процесі осіб з особливими освітніми потребами з обов’язковим урахуванням індивідуальної програми розвитку.

Заклад освіти має забезпечувати регулярне відстеження результатів навчання учнів, а також за потреби надавати їм підтримку в освітньому процесі. Для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин, заклад забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних для учнів – телефонного, поштового зв'язку тощо.

Раніше «Судово-юридична газета» писала, що МОН анонсувало продовження шкільної реформи.

Також стало відомо, коли вчителям підвищать зарплати.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.

Следите за самыми актуальными новостями в наших группах в Viber и Telegram.
Компенсація суддівської винагороди за карантин та зарплата апарату судів: що робити
Loading...
Сегодня день рождения празднуют
  • Сергей Нагорянский
    Сергей Нагорянский
    судья Окружного административного суда Киева
  • Наталья Дучал
    Наталья Дучал
    судья Восточного апелляционного хозяйственного суда
  • Елена Журавская
    Елена Журавская
    Секретарь Рады судей Украины
  • Виктория Коновалова
    Виктория Коновалова
    судья Луганского апелляционного суда
загрузка...