«Ощадбанк» відновив роботу сервісів після DDoS-атаки
21:54, 15 февраля 2022
Клієнтам банку вже доступні сайт, мобільний додаток, банкоматна та термінальна мережі.
Державний банк України «Ощадбанк» повідомив, що відновив роботу своїх сервісів після DDoS атаки. Про це йдеться на Facebook-сторінці банку.
«Ощадбанк відновив роботу своїх сервісів
Клієнтам доступні сайт, мобільний додаток, банкоматна та термінальна мережі.
Відповідні служби банку працюють у посиленому режимі задля забезпечення своєчасного якісного обслуговування клієнтів та запобіганню можливим атакам у майбутньому», — сказано у повідомленні.

Раніше ми писали, що «Приватбанк» зробив заяву щодо DDoS-атаки.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook, Viber та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.
















