Державна податкова служба роз’яснила, який порядок розрахунків у разі відключення електроенергії або в період ремонту РРО та ведення книги обліку розрахункових операцій (КОРО). Про це повідомляє пресслужба відомства.
Якщо під час розрахунків відбулося відключення електроенергії або касовий апарат (реєстратор) вийшов з ладу, фізособам-підприємцям (ФОПам), у більшості випадків, необхідно буде відобразити розрахункові дані в КОРО. А потім – після усунення збою/технічних проблем – провести потрібні суми через реєстратор.
У ДПС зазначили: якщо ж ФОПи не подбали заздалегідь про документи, що призупиняють розрахункові операції на час виходу з ладу реєстратора або відключення електроенергії, то їм необхідно зареєструвати книги обліку розрахункових операцій – і заносити туди дані у разі нештатних ситуацій.
Втім, є й виняток, який дозволяє не реєструвати книгу обліку. Зробити це можна у разі, якщо у розпорядчих документах ФОПа передбачено призупинення розрахунків у разі поломки реєстратора або відключення електроенергії.
Раніше «Судово-юридична газета» писала про застосування РРО та ПРРО при роздрібній торгівлі на ринках і ярмарках: у ДПС повідомили деталі.
Також стало відомо, як діяти, якщо змінили кваліфікований електронний підпис касира для використання в ПРРО.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook, Viber та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.