Компанія Meta виділяє 1,5 мільйона доларів, щоб допомогти малому та середньому бізнесу проводити свої рекламні кампанії на платформах Meta, інформує Єкономічна Правда з посиланням на прес-реліз Hill+Knowlton Strategies.
Також Meta оголошує про запуск спеціальної програми підтримки, яка включає семінари та індивідуальні консультації для українського бізнесу, щоб допомогти українським підприємцям.
"Російська агресія проти України продемонструвала, що інтернет може бути дуже важливим інструментом за часів кризи. Meta постійно працює над пошуком способів реагування на ці трагічні обставини і того, як за допомогою своїх платформ можна підтримати людей, які постраждали від війни. Малий та середній бізнес має вирішальне значення для стійкості та швидкого відновлення української економіки та суспільства під час війни та після війни", – йдеться у повідомленні.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.