За попередні роки велика частина українців звикла гуглити російською мовою або відкривати російськомовні сайти, які відповідають їхнім пошуковим запитам. Так само було й 2021 року, що можна побачити із щорічного звіту Google про найпопулярніші запити. Проте після 24 лютого картина дещо змінилася.
Дослідники Serpstat перевірили декілька пошукових запитів:
Отримали такі результати:
До початку повномасштабного вторгнення 75% запитів були російською мовою. Наразі ж чисельність запитів українською мовою збільшилася до 35%, а російською відповідно зменшилась до 65%.
При цьому попит на україномовний контент продовжує зростати, що серед SEO-фахівців та контент-маркетологів розцінюється як позитивний сигнал. Адже тепер українські сайти можна буде вивести на ті провідні позиції, які раніше належали сторінкам із російськомовним контентом.
Дані Serpstat свідчать, що в результатах видачі за українськими запитами, як і раніше, ранжуються російські ресурси. Проте їхні позиції стають дедалі слабшими.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.