Корпорація Meta оголосила про плани впровадження технології розпізнавання облич у своїх соціальних мережах «Фейсбук» та «Інстаграм», щоб покращити боротьбу зі шахрайством та допомогти користувачам, які втратили доступ до своїх облікових записів. Про це повідомляє Engadget.
Згідно з інформацією, нова технологія буде використовуватися для виявлення шахрайської реклами, яка незаконно використовує зображення знаменитостей і публічних осіб. «Якщо наші системи підозрюють, що реклама може бути шахрайством, яка містить зображення публічної особи, знаменитості, ми спробуємо використати технологію розпізнавання облич, щоб порівняти обличчя в рекламі з фотографіями публічної особи у Фейсбуці та Інстаграмі, — зазначено у блозі Мета — Якщо ми підтвердимо збіг і що реклама є шахрайством, ми заблокуємо її», — зазначено у блозі Meta.
Цю функцію наразі тестує обмежена група знаменитостей і публічних діячів, але найближчим часом вона стане загальнодоступною. Незважаючи на те, що Meta вже має системи для перевірки реклами на предмет шахрайства, новий інструмент забезпечить більш точну і швидку перевірку в режимі реального часу, повідомила віце-президент із політики щодо контенту в Meta Моніка Бікерт.
Крім того, компанія тестує інструмент розпізнавання облич для відновлення доступу до облікових записів у Facebook та Instagram. Вона експериментує з новою опцією «відеоселфі», що дозволяє користувачам завантажувати коротке відео з собою. Meta порівняє це відео з фотографіями в профілях, щоб допомогти користувачам відновити доступ у випадках компрометації облікових записів.
Однак новий інструмент не зможе допомогти тим користувачам, які втратили доступ до своїх облікових записів і не мають у них фотографій. Бікерт зазначила, що новий процес значно ускладнить зловмисникам обходження систем підтримки компанії: «Їм буде набагато важче спробувати обійти наші системи».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.