Номер мобільного телефону – один із методів підтвердження особи пацієнта в електронній системі охорони здоровʼя (ЕСОЗ). Після реєстрації в системі пацієнт отримує на нього СМС-сповіщення з номером е-направлення, е-рецепта, медичного висновку про тимчасову непрацездатність тощо.
І важливо, щоби номер пацієнта завжди був актуальним та коректним. Але, якщо ви втратили доступ до нього або ж змінили на інший, його можна скинути, наголосили у МОЗ.
У випадку, якщо ви втратили доступ до номера телефону, то слід подати заявку на зміну (скидання) метода автентифікації на сайті НСЗУ. Якщо інформація у заявці заповнена коректно, номер телефону буде скинуто протягом доби. Після цього потрібно звернутися до лікаря, щоби він вніс новий номер до системи.
Також актуалізувати номер у системі за зверненням можуть фахівці НСЗУ.
У випадку ж, якщо ви маєте доступ до попереднього номера, то під час наступного візиту до лікаря можна попросити його змінити метод автентифікації в ЕСОЗ. На попередній номер надійде код підтвердження, який потрібно назвати лікарю. Якщо підтвердження успішне – лікар внесе ваш актуальний номер, який ви надасте.
При зміні будь-яких персональних даних пацієнта, в тому числі зміні чи втраті номера телефону, переукладати декларацію з лікарем не потрібно.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.