У оператора «Київстар» стався масштабний збій: в компанії пояснили ситуацію

13:23, 1 листопада 2022
Абоненти оператору «Київстар» не можуть поповнити рахунки.
У оператора «Київстар» стався масштабний збій: в компанії пояснили ситуацію
Фото: gsminfo.com.ua
Слідкуйте за актуальними новинами у соцмережах SUD.UA

У вівторок, 1 листопада, в Україні стався збій із поповненням рахунків мобільного оператора «Київстар». Клієнти компанії скаржаться, що не можуть внести кошти через «Приват24», Monobank, Sens App та інші банкінги.

У «Київстарі» визнали, що стався збій, та обіцяють відновити повноцінну роботу найближчим часом.

«Сьогодні приблизно з 9 ранку у частини наших клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком Мій Київстар.
Зараз наші IT-спеціалісти працюють, щоб відновити роботу цих додаткових сервісів вже найближчим часом», – заявили в компанії.

Раніше ми писали, що у Monobank стався збій у роботі програми.

Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.

XX з’їзд суддів України – онлайн-трансляція – день перший
Telegram канал Sud.ua
XX з’їзд суддів України – онлайн-трансляція – день перший
Головне про суд
Сьогодні день народження святкують
  • Інна Богатих
    Інна Богатих
    заступник Міністра юстиції України
  • Ганна Самойлюк
    Ганна Самойлюк
    суддя Одеського окружного адміністративного суду
  • Ольга Шевчук
    Ольга Шевчук
    суддя П'ятого апеляційного адміністративного суду