Державна податкова служба України роз’яснила питання щодо вимог до відображення у фіскальних чеках обов’язкових реквізитів. Про це йдеться у пресслужбі відомства.
«ДПС постійно проводить аналіз наявних ризиків у діяльності суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції при продажу товарів (наданні послуг), із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО), програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі – ПРРО).
Так, одними із критеріїв, які підлягають такому аналізу, є дотримання суб’єктами господарювання, що здійснюють розрахункові операції, вимог Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів (далі – Положення), затвердженого наказом Міністерства фінансів України 21 січня 2016 року № 13, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 лютого 2016 року за № 220/28350, у частині наявності у фіскальних чеках обов’язкового реквізиту, у т. ч. відображення у фіскальному чеку цифрового значення штрихового коду марки акцизного податку на алкогольні напої, у разі їх роздрібного продажу, та кодів згідно з УКТ ЗЕД для підакцизних товарів.
Слід зауважити, що при здійсненні податкового контролю та опрацюванні податкових ризиків протягом 2022 року підрозділи податкового аудиту Державної податкової служби України встановлювали факти порушення порядку розрахункових операцій при роздрібному продажу алкогольних напоїв, які полягали у недотриманні суб’єктами господарювання вимог Положення, а саме: відсутність (некоректне відображення) у фіскальних чеках обов’язкового реквізиту цифрового значення штрихового коду марки акцизного податку на алкогольні напої у разі їх роздрібного продажу.
Звертаємо увагу платників податків та центрів сервісного обслуговування на необхідності коректного та повного відображення (у відповідних рядках та/або тегах) у фіскальних чеках РРО/ППРО усіх обов’язкових реквізитів, у тому числі реквізитів марок акцизного податку (серії та номеру) при роздрібному продажу алкогольних напоїв», — сказано у повідомленні.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.