Державна податкова служба роз’яснила, чи можна подати повідомлення про прийняття на роботу поштою. Про це повідомляє пресслужба відомства.
Так, нормами Порядку повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу не передбачено подання страхувальником (роботодавцем) повідомлення про прийняття працівника на роботу поштою.
Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації) до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до Порядку №413 до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що Держпраці роз’яснила особливості атестації робочого місця працівника.
Крім того, ми повідомляли, які особливості порядку вчинення нотаріальних дій за участю особи з інвалідністю.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.