Міністерство юстиції України наказом №506/5 від 15.02.2022 внесло зміни до деяких нормативно-правових актів з питань державної реєстрації актів цивільного стану. Документ оприлюднили на офіційному сайті відомства.
Наказом також установлено, що до запровадження інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром судових рішень та Державним реєстром актів цивільного стану громадян у порядку, встановленому Державною судовою адміністрацією України та Міністерством юстиції України, державна реєстрація актів цивільного стану громадян, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання за зверненням заявника проводяться на підставі поданого заявником рішення суду, що за допомогою офіційного вебпорталу судової влади України з використанням відомостей Єдиного державного реєстру судових рішень перевіряється на наявність такого рішення у відповідному реєстрі в електронній формі, відповідність його за документарною інформацією та реквізитами.
У разі відсутності рішення суду в Єдиному державному реєстрі судових рішень органом державної реєстрації актів цивільного стану запитується копія такого рішення суду, засвідчена в установленому порядку, від відповідного суду.
Як повідомляла «Судово-юридична газета», оновили програмне забезпечення Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook, Viber та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.