Комісія із захисту персональної інформації Південної Кореї оштрафувала Meta Platforms на $15,67 млн (21,62 млрд вон) за використання конфіденційних даних користувачів без згоди та передання їх рекламодавцям. Про це повідомляє Reuters.
Згідно з рішенням комісії, Meta отримала особисті дані майже 980 тис. південнокорейських користувачів Facebook без їхньої згоди, зокрема дані про релігійні переконання та політичні погляди. Близько 4 тис. рекламодавців використовували цю інформацію для націленої реклами.
Комісія зазначає, що Meta аналізувала поведінкові дані користувачів, такі як вподобані сторінки та натиснуті рекламні оголошення, створюючи теми реклами, пов’язані з конфіденційною інформацією. Представники Meta в Південній Кореї поки що відмовилися коментувати ситуацію.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.