Користувачам Електронного суду пояснили, що робити, якщо виникла помилка під час первинної реєстрації. Про це повідомили на Facebook-сторінці Електронного суду.
«RegisterForm.Bad Request
Вирішення.
Виконайте нижчезазначені дії по черзі:
- Відкрийте нове вікно браузеру Google Chrome в режимі анонімного перегляду
- Перейдіть за посиланням;
- Натисніть кнопку УВІЙТИ;
- Виконайте процедуру реєстрації повторно.
Якщо вищезазначені кроки не виправили помилку, ви можете скинути налаштування вашого браузера Google Chrome за посиланням: chrome://settings/reset», - сказано у повідомленні.
Раніше ми писали про додаткові матеріали судової справи в Електронному суді: де їх знайти.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.