Як розповідають у Головному сервісному центрі МВС громадяни під час обміну посвідчення водія онлайн часто питають про статуси в розділі «Мої послуги» і терміни виготовлення.
Так, там пояснюють, що статуси проходять декілька етапів:
Після опрацювання заявки в розділі «Мої послуги» з’являється статус:
або
Кожен користувач Електронного кабінету водія може переглянути свою причину відмови.
Слідкувати за своєю посилкою з Укрпошти ви можете самостійно за допомогою трек-номера (ТТН) відправлення. Після її отримання статус в розділі «Мої послуги» зміниться на «Опрацьовано». Одразу ж новий документ автоматично підтягнеться до застосунку Дія та кабінету водія.
«Існують випадки, коли обмін посвідчення водія неможливий — це стається коли в реєстрах недостатньо інформації для оформлення онлайн-послуги, коли відображаються неактуальні дані або інформація про документ відсутня в Електронному кабінеті водія. Тоді варто звернутись офлайн», - зауважили у Головному СЦ МВС.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.