Пісня «Сигма Бой» стала вірусною на платформі TikTok, а також набрала популярності на YouTube та Spotify, захопивши увагу молоді по всьому світу. З першого погляду це здається просто трендовим хітом, який підкорює молодіжні чати і плейлисти. Однак, як з'ясувалося, цей трек є частиною більш широкої стратегії медійної маніпуляції. Про це повідомили в Центрі протидії дезінформації.
Росія вже давно використовує музику як частину своєї «м'якої сили» (soft power), активно вбудовуючи культурні наративи в популярні медіаплатформи для закріплення своїх ідеологічних впливів. «Сигма Бой» не є винятком, адже через музичний контент поширюються певні меседжі, які підсилюють політичні та культурні стереотипи, вигідні Кремлю.
Як Кремль використовує культурні тренди для пропаганди і чому важливо звертати увагу на медіапродукти, які здатні формувати не лише музичні вподобання, але й ідеологічні переконання розповіли у відео Центру протидії дезінформації.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.