У мобільному застосунку Дія незабаром з’явиться помічник на основі штучного інтелекту, який вислуховуватиме скарги на роботу державних установ. Таку функцію анонсував віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій Михайло Федоров.
«У Дії буде ШІ-помічник, до якого українці звертатимуться, якщо виникнуть проблеми під час взаємодії з державою», — повідомив Михайло Федоров.
Водночас, як вказали у Мінцифри, для партнерів, які хочуть інтегрувати сервіси Дії, уже працює ШІ-чатбот «Наталка».
З помічником можна буде спілкуватися голосом. Він вислухає скаргу та визначить, яке міністерство відповідає за звернення, і перенаправлятиме скаргу туди, повідомляє Інтерфакс-Україна.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.