Протизасліплювальні екрани: у ДБН з’явилися нові норми безпеки на дорогах

19:05, 9 сентября 2019
Як свідчить досвід країн ЄС, після встановлення протизасліплювальних екранів кількість ДТП зменшилася у середньому на 25%.
Протизасліплювальні екрани: у ДБН з’явилися нові норми безпеки на дорогах
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

З метою підвищити рівень безпеки на дорогах в Україні вже можна передбачати протизасліплювальні екрани на розділювальних смугах трас. Відповідна норма міститься у нових змінах у ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво». Норми набрали чинності 1 вересня поточного року і розповсюджуються на будівництво нових, а також реконструкцію та капремонт існуючих автодоріг.

Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.

«Використання протизасліплювальних екранів допоможе зменшити аварійність на дорогах у темний час доби. Як свідчить досвід європейських країн, після встановлення протизасліплювальних екранів кількість ДТП там зменшилася у середньому на 25%. Тому, щоб підвищити безпеку на наших дорогах, у нових змінах у ДБН ми передбачили можливість влаштування протизасліплюваних екранів на розділювальних смугах трас», — зазначив Лев Парцхаладзе.

У повідомленні йдеться, що протизасліплювальні дорожні екрани встановлюються на роздільних смугах неосвітлених ділянок доріг з двостороннім рухом для того, щоб захистити учасників дорожнього руху від світла фар зустрічного авто або від стаціонарного освітлення об’єктів.

Ці конструкції також перешкоджатимуть пішоходам перехід дороги в непередбачених для цього місцях.

З метою безпеки та зменшення травматизму такі конструкції виготовлені із поліетилену.

Відповідно до змін, протизасліплювальні екрани повинні влаштовуватися з урахуванням вимог ДСТУ 8537 «Безпека дорожнього руху. Екрани протизасліплювальні. Загальні технічні умови».

Нагадаємо, що «Судово-юридична газета» повідомляла про те, що пропонують у Комітеті з питань транспорту та інфраструктури

Крім того, ми писали про рішення КЦС ВС  щодо відшкодування шкоди, завданої неналежною організацію дорожнього руху.

Також відомо, чим відрізняється огляд автомобіля від експертного дослідження ТЗ.

XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Telegram канал Sud.ua
XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Главное о суде
Сегодня день рождения празднуют
  • Марина Гниличенко
    Марина Гниличенко
    суддя Київського районного суду м. Одеси
  • Віктор Панкулич
    Віктор Панкулич
    суддя Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду