Американська компанія Luth Research, яка займається ринковими дослідженнями, виявила, як саме сучасна людина підходить до вибору авто.
Виявляється, що перед покупкою автомобіля потенційний покупець здійснює більше 900 цифрових взаємодій в мережі. Запити стосуються безпеки машин, їх місткості, вартості, а також включають огляди на YouTube.
Шість із десяти осіб, за даними Luth Research, виходять на ринок, не знаючи, який саме автомобіль вони хочуть придбати. Після особистого дослідження теми в інтернеті практично кожен все ж таки відвідує автомобільний салон, адже поспілкуватись з консультантом та протестувати машину в реальності не менш важливо.
Раніше «Судово-юридична газета» писала про 5 систем авто, які помилково вважають новими. Багато систем, які ми бачимо в автомобілях і вважаємо інноваційними, насправді винайдені давно, але з тієї чи іншої причини були забуті.
Ми розповідали про топ-5 надійних авто у світі. Список був складений на основі аналізу рейтингів відомих компаній.