Яким чином ми обираємо автомобіль: цифрове дослідження

21:06, 8 ноября 2019
У США дослідили, які кроки робить людина перед купівлею авто.
Яким чином ми обираємо автомобіль: цифрове дослідження

Американська компанія Luth Research, яка займається ринковими дослідженнями, виявила, як саме сучасна людина підходить до вибору авто. 

Виявляється, що перед покупкою автомобіля потенційний покупець здійснює більше 900 цифрових взаємодій в мережі. Запити стосуються безпеки машин, їх місткості, вартості, а також включають огляди на YouTube.

Шість із десяти осіб, за даними Luth Research, виходять на ринок, не знаючи, який саме автомобіль вони хочуть придбати. Після особистого дослідження теми в інтернеті практично кожен все ж таки відвідує автомобільний салон, адже поспілкуватись з консультантом та протестувати машину в реальності не менш важливо.

Раніше «Судово-юридична газета» писала про 5 систем авто, які помилково вважають новими. Багато систем, які ми бачимо в автомобілях і вважаємо інноваційними, насправді винайдені давно, але з тієї чи іншої причини були забуті.

Ми розповідали про топ-5 надійних авто у світі. Список був складений на основі аналізу рейтингів відомих компаній.

Следите за самыми актуальными новостями в наших группах в Viber и Telegram.
Які зміни судді хочуть бачити в процесуальних кодексах та що робити з ЄСІТС
Loading...
Сегодня день рождения празднуют
  • Оксана Тихоненко
    Оксана Тихоненко
    судья Черниговского окружного административного суда
  • Ирина Мамонтова
    Ирина Мамонтова
    член Высшего совета правосудия в 2015-2019 гг.