Чому електрокари можуть зняти з виробництва: стала відома причина

13:40, 26 февраля 2020
Дефіцит акумуляторів змушує виробників електрокарів переглядати виробничі плани і навіть припиняти виробництво.
Чому електрокари можуть зняти з виробництва: стала відома причина
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

У всьому світі до 2025 року планують виробити понад 12 мільйонів електромобілів. Проте, у виробництві існують великі проблеми. Про це повідомляє fra.org.ua.

Так, більшості автомобілів не вистачить акумуляторів, для виробництва яких потрібно літій і кобальт. Дефіцит акумуляторів змушує виробників електрокарів переглядати виробничі плани і навіть припиняти виробництво.

Відомо, що Jaguar Land Rover призупинить виробництво кросовера I-Pace через порожні склади у постачальника акумуляторів LG Chem. Mercedes вполовину скорочує свої обсяги випуску з тієї ж причини. Ключова проблема – недостатня виробнича потужність, будівництво нових фабрик вирішить її лише частково.

Сировина, що йде на виробництво літієвих батарей, стала причиною геополітичних збурень, торгових воєн, протестів борців за права людей і захисників навколишнього середовища.

Найгірший стан справ з кобальтом. На відміну від літію, здебільшого його добувають лише в одному місці – Демократичній республіці Конго. Тут зосереджено 59% світового запасу цього елемента. І зараз це найдорожчий компонент акумуляторів – ціна за тонну становить від $30 000 до $35 000. І його запасів може просто не вистачити. У найближче десятиліття попит може в 1,6 раза перевищити пропозицію.

Деякі компанії, наприклад китайська CATL, з якою зараз веде переговори Tesla, намагаються відмовитися від використання кобальту в літієвих акумуляторах. Інші пропонують рішення з утилізації відпрацьованих батарей з метою повторного використання матеріалів.

На думку Гевіна Харпера, аналітика з Faraday Institution, зараз не існує методу переробки, який міг би задовольнити зростаючі запити автомобільної індустрії. Перехід на новий тип транспорту вимагає батарей. Поки в електрокарів вистачає інших проблем: ціна, запас ходу, інфраструктура зарядок. Але, як тільки вони будуть вирішені, виникне інша – з сировиною для акумуляторів. І задуматися про її вирішення варто вже сьогодні.

Раніше «Судово-юридична газета» писала, чому не можна заправляти повний бак палива

Крім того, ми писали про головні правила безпеки автомобіля від викрадення

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.

XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Telegram канал Sud.ua
XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Главное о суде
Сегодня день рождения празднуют
  • Євген Чаку
    Євген Чаку
    суддя Шостого апеляційного адміністративного суду
  • Руслан Сидорович
    Руслан Сидорович
    член Вищої кваліфікаційної комісії суддів України