Консультант Ульяны Супрун признал, что с медреформой что-то пошло не так

14:25, 13 июня 2022
Эксперт, который занимался медреформой вместе с Ульяной Супрун, написал статью, где обвинил врачей больницы Мечникова, принимающих раненых бойцов, в том, что они не работают круглосуточно.
Консультант Ульяны Супрун признал, что с медреформой что-то пошло не так
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

Консультант Ульяны Супрун, который вместе с ней занимался медицинской реформой в Украине, Глеб Битюков, сам побывал в больнице и фактически признал, что с медицинской реформой что-то не вышло.

Также он обвинил врачей больницы Мечникова в Днепре, которая первая принимает раненых военных, в том, что они не работают 24 часа в сутки,

Ниже приводим цитаты из его статьи для «НВ».

«Персонал лікарні має дуже патерналістичний підхід і вважає, що всі пацієнти — воїни, а значить ані допомога, ані турбота їм не потрібні, вони мають терпіти біль геройськи, переживати його як в американських бойовиках, а тому навіть ще трохи болю додати не завадить. Так буде навіть краще. Тому часто болючі процедури проходять без знеболення і навіть без спроб цей біль зменшити. Зайвий раз підійти, чи запитати що необхідно пацієнту не потрібно. Самі докличуться. Якщо зможуть.

Таке ставлення змушує пацієнтів почуватися непотрібними і виховує почуття провини. Починаючи з самого факту присутні в лікарні, так наче ми самі обрали варіант бути пораненими і лежати в душних палатах, які своїми стінами дають відчути власну непотрібність. З перших днів госпіталізації, воїни почувають себе зайвими в цьому житті.

В західній медицині всі послуги в системі охорони здоров’я обертаються навколо пацієнта.

Йому надається право вирішувати власну долю і для цього він отримує всю інформацію про свій стан. Це називається пацієнт-орієнтований підхід.

Також в цьому підході закладений комфорт і безпека пацієнта. Коли виходячи з потреб пацієнта формується догляд за ним. Звісно, враховуючи складений, разом з цим пацієнтом, план лікування.

Окрім того пацієнт-орієнтована модель має економічну обґрунтованість. Якщо пацієнт, обізнаний в своїй хворобі і знає як здійснювати само менеджмент, він потребує значно меншої уваги лікаря і відповідно менших витрат.

Розмови лікарів з пораненими відбуваються «на бігу», мабуть для того, щоби пацієнт не встиг поставити додаткові питання. Але зазвичай бійці не розбираються у своїх проблемах, тому і додаткових запитань не виникає. І справа не у великому потоці пацієнтів. Статистика показує, що середня тривалість спілкування лікаря з пацієнтом не перевищує двох хвилин. Справа в повазі і емпатії до кожного з них. Зазвичай лікарський персонал у відділеннях покидає лікарню близько шостої вечора. Приблизно в цей час посилювалися обстріли позицій, на яких я був, і потім не вщухали до ранку. Чи важко працювати лікарям? Все пізнається в порівнянні. Чи важко захищати країну, коли твій день триває 24 години під обстрілами?» - пишет он.

Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій. 

Ответственности за нарушение правил военного учета не избежать – эфир на Право ТВ
Telegram канал Sud.ua
Ответственности за нарушение правил военного учета не избежать – эфир на Право ТВ
Главное о суде
Сегодня день рождения празднуют
  • Інна Плахтій
    Інна Плахтій
    член Вищої ради правосуддя
  • Віталій Галаган
    Віталій Галаган
    суддя Дніпровського районного суду міста Києва
  • Олена Губська
    Олена Губська
    суддя Верховного Суду у Касаційному адміністративному суді