Автоматична реєстрація ФОП: Малюська розповів про переваги

15:58, 28 апреля 2021
Протягом двох років проводитиметься експериментальний проект.
Автоматична реєстрація ФОП: Малюська розповів про переваги
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

Вже рік, як послуги у сфері державної реєстрації фізичної особи-підприємця в Україні надаються онлайн за заявами, поданими в електронній формі через Єдиний вебпортал електронних послуг Дія, передає офіційний сайт Мін’юсту.

За цей час більше 100 тисяч користувачів скористались послугою з державної реєстрації фізичної особи підприємцем в електронному режимі. Після того, як особа авторизується у Дії та подає заяву на відкриття ФОП, окрема людина – державний реєстратор – повинна переглянути усі введені дані та прийняти подальші рішення. Водночас таке поняття як «людський фактор» все ще існує і може дати похибку при прийнятті рішення. Саме щоб уникнути цього – Мін’юстом у співпраці з Міністерством цифрової трансформації та за ініціативи профільного Міністра Михайла Федорова і було розроблено проект постанови «Про реалізацію експериментального проекту щодо державної реєстрації фізичної особи підприємцем в автоматичному режимі». Цю постанову вже погодив Кабінет Міністрів під час засідання. Про це повідомив Міністр юстиції Денис Малюська.

«Постановою Уряду визначено, що протягом двох років проводитиметься експериментальний проект щодо здійснення державної реєстрації фізичної особи підприємцем у автоматичному режимі без участі держреєстратора. Тобто, людина авторизується та подає заявку про відкриття ФОП через портал Дія. Після цього ця заявка передається до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань для проведення держреєстрації ФОП. Тобто, уся перевірка даних проходитиме у реєстрах без участі людей», – пояснив Денис Малюська.

За його словами, такий механізм спрямований на зменшення адміністративного навантаження, що, у свою чергу, надасть низку позитивних переваг. А саме:

  • зменшиться час на отримання такої послуги, оскільки не буде потреби зайвий раз звертатися до державних органів;
  • буде усунено суб’єктивний фактор під час державної реєстрації і, як наслідок, зменшиться кількість необґрунтованих відмов у державній реєстрації;
  • скоротиться тривалість реєстраційної процедури;
  • буде усунено корупційні складові, які можуть виникати при зверненні до державних органів для надання такої послуги у звичайному режимі;
  • зменшаться черги та кількість осіб, які фізично відвідують суб’єктів надання адмінпослуг.

«Автоматизація процедури відкриття ФОП – це ще один крок, аби Україна стала країною підприємців. Допомагаючи розвиватись бізнесу, ми розвиваємо Україну», – додав Міністр юстиції.

Раніше «Судово-юридична газета» писала, чи потрібно подавати окреме звернення для отримання карантинної допомоги ФОПам від місцевої влади.

Також повідомлялося, що на карантинні виплати для ФОП подали 210 тисяч заяв.

Крім того, ми писали, що Мінсоцполітики пропонує давати малозабезпеченим грошову допомогу для відкриття бізнесу.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.

XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Telegram канал Sud.ua
XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Сегодня день рождения празднуют
  • Петро Ковзель
    Петро Ковзель
    суддя Окружного адміністративного суду міста Києва