«Приватбанк» запустив технологію голосової біометрії для безпечного та швидкого обслуговування за телефоном клієнтської підтримки. Про це повідомляє пресслужба банку.
Зазначається, що розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування за телефоном без традиційних додаткових питань безпеки.
Джерело фото: t.me/PrivatBank_insider
Так, щоб скористатися новою технологією безпечного обслуговування, треба створити голосовий зліпок - запис вашого голосу. Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію 3700 система швидко розпізнаватиме клієнта.
Також «Судово-юридична газета» писала, що у Нацбанку розповіли, що не вводили жодних обмежень на безготівкові розрахунки платіжними картками в Україні.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.