Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції м. Дніпро роз’яснило питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в умовах воєнного стану. Про це йдеться на офіційному сайті відомства.
«З метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб — підприємців створено Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), який ведеться відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань».
Згідно з підпунктом 11 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (в редакції Постанови КМ № 719 від 24.06.2022) (далі – Постанова № 209) установлено, що відомості, зокрема, з Єдиного державного реєстру надаються державними реєстраторами, нотаріусами, а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до затвердженого відповідно до пункту 12 цієї постанови переліку адміністративно-територіальних одиниць.
Перелік суб’єктів державної реєстрації, якими в умовах воєнного стану проводиться державна реєстрація, розміщено на сторінці офіційного вебсайта Міністерства юстиції за посиланням.
Перелік нотаріусів, якими в умовах воєнного стану вчиняються нотаріальні дії щодо цінного майна, розміщено на сторінці офіційного вебсайта Міністерства юстиції в розділі «Нотаріат» за посиланням», — сказано у повідомленні.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.