У ДТЕК повідомляють, що компанія не проводить жодних відключень «за скаргами».
«Компанія не проводить жодних відключень "за скаргами" у будь-якому з регіонів, де працюють ДТЕК Мережі», - сказано у заяві.
Там наголошують, що більшість відключень відбуваються дистанційно, а їх невелика частина потребує фізичного виїзду персоналу. За можливості, бригади також виїжджають на лінії, що живлять критичну інфраструктуру, щоб в ручному режимі відключити будинки, які живляться від тієї ж мережі.
Для забезпечення соціальної справедливості та забезпечення рівних умов для людей, балансоутримувачів (ЖБК та ОСББ) будинків, підключених до критичної інфраструктури, закликали відключати їх власноруч.
«Це дозволить зменшити кількість та тривалість відключень для українців», - зазначили у ДТЕК.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.