Київрада дозволила закрити у колектор частину річки Либідь для будівництва нової дороги. Відповідне рішення прийняли на засіданні 4 липня. Депутати підтримали його 70 голосами.
Це передбачено детальним планом території в межах бульвару Дружби Народів, вулиць Великої Васильківської, Євгена Коновальця, Володимиро-Либідської, Казимира Малевича, залізниці у Голосіївському районі.
До ДПТ входить кілометрова ділянка Либеді, яка частково потрапляє у зону майбутнього продовження Залізничного шосе.
«Частина річки закривається у колектор та робиться шосе», – зазначив розробник проєкту Микола Ковлев.
Він додав, що це «далека перспектива» не менше ніж 15 років.
«Я думаю, що це буде значно пізніше», – сказав він.
«Ця магістраль проходитиме через все місто, починаючи з [Дарницького] мосту. Вона врахована у ДПТ Бойчука, потім вона проходить тут, потім вона проходить через залізничний вокзал та виходить вздовж залізниці на Окружну. Головна мета цієї дороги – зняти трафік з центру міста, щоб люди, які, наприклад, їдуть з Либідської чи Святошина не їхали через Бесарабку», – пояснив Ковлев.
«Якщо за результатами досліджень, екологічної декларації буде визначено, що ця дорога непотрібна, її не буде. На проєктні рішення ДПТ це не впливає», – додав він.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.