В українському інфопросторі активно поширилась інформація про рекламну кампанію щодо підписання контракту на службу в Силах оборони України чоловіків 18-24 років, де отримані за контрактом кошти порівнюються з підпискою на «Нетфлікс». Однак, як вказали у Центрі протидії дезінформації при Раді національної безпеки і оборони України, під час верифікування інформації у всіх відповідальних структурах, включно з Міноборони, стало відомо, що державні структури не розміщували подібну рекламу.
«Вона може бути частиною інформаційної кампанії впливу на «контракт 18-24». Зазначаємо, що зрив кампанії «контракт 18-24» загалом є частиною зусиль Росії щодо підриву обороноздатності України», - вказали там.
Як стало відомо на днях, у соцмережах активно публікували фото банерів нібито від Міноборони з підрахунками, скільки можна купити робуксів на виплачені кошти, а також, на скільки років можна оформити преміум-підписку на Netflix.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.