Японська автомобільна компанія найняла у свій технічний центр, який знаходиться в Ацуґі (Японія), чоловіка на незвичайну посаду. Рюноске Іно відповідатиме за те, яким буде запах у салоні нових моделей марки. За це його називають «Ніс Nissan», розповідає «thepoint.rabota.ua».
У компанії вважають, що запах салону є важливим критерієм вибору та придбання автомобіля, саме тому значна увага приділяється цьому.
Мета експерта із запахів – попіклуватися, щоб водіям та пасажирам було комфортно у салоні. Завдання – обнюхувати всі деталі салону та визначити, наскільки приємним є їхній запах.
Обнюхує чоловік, зокрема, кермо, сидіння, передню панель, дверні карти, сонцезахисні козирки, килимки. Робить Рюноске Іно це у закритій лабораторії зі спеціальним мікрокліматом.
Особливість такої роботи – швидкість, оскільки нюх людини швидко звикає до запахів. Аби нюхові рецептори відпочили, чоловік користується порадою відомого баристи та дегустатора кави – при переході від однієї деталі салону до іншої він нюхає свою руку біля ліктя.
Цій посаді та її особливостям навіть присвятили відеоролик та розмістили офіційному YouTube-каналі компанії.
Також «Судово-юридична газета» писала, що вчені пояснили, чому під час коронавірусу пропадає запах і смак.
Крім того, ми розповідали, що Mazda, Honda та Nissan скорочують виробництво автомобілів: у чому причина.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua, на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook, Viber та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.