Антикорупційна організація Transparency International Ukraine опублікувала на своєму сайті результати дослідження витрат державних структур, підприємств та організацій на рекламу.
Укладачі дослідження зазначають, що станом на 1 вересня у 2020 році українські державні установи витратили на рекламу 172,6 млн гривень. За умови збереження такої тенденції, витрати на рекламу до кінця року складуть близько 260 млн гривень. Втім, такі цифри можна назвати доволі скромними, адже рівень витрат за 2018 та 2019 роки був на порядок вищий – 373,2 та 395,4 мільйони відповідно.
Найбільше реклами від держустанов цього року побачила Київська (включно з Києвом), Дніпропетровська та Харківська області. Витрати у цих регіонах склали 90 млн, 39,2 млн та 5,8 млн відповідно. При цьому варто відзначити що витрати у Київській та Дніпропетровській областях сумарно складають майже 3/4 всіх витрат держустанов на рекламу – 52% та 22,7% відповідно. «Аутсайдерами» у цьому рейтингу рекламної уваги стали Кіровоградська (490 тис грн), Луганська (642 тис грн) та Волинська (736 тис грн) області.
Так, станом на 1 вересня найбільшим рекламодавцем серед державних установ став Укргазбанк, який витратив 22,7 млн гривень. Другу позицію у цьому топі обіймає АТ «Укргазвидобування», витративши 22,1 млн гривень – зокрема, 17,6 млн на рекламу у ЗМІ і соцмережах та 2,7 млн на просування пального Shebel. Третє місце належить Організаційно-аналітичній службі Дніпровської міськради. Ця установа витратила на рекламу 17,3 мільйони гривень, що складає більше 10% від сумарних витрат на рекламу від держустанов по Україні та близько 44% витрат у Дніпропетровській області. Укладачі дослідження зазначають, що ця установа використовувала частину цих коштів для реклами окремих посадових осіб та депутатів.
«Укрпошта» витратила на рекламу 11,4 млн грн. Вона посіла четверту сходинку рейтингу. Замовляла переважно рекламу в інтернеті.
Нагадаємо, що раніше «Судово-юридична газета» повідомляла про те, що українські політики у серпні витратили близько $500000 на рекламу у фейсбуці.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути у курсі найважливіших подій.