Кабмин определил, как будут оценивать эффективность министров – они должны организовать каналы уведомления о коррупции

16:36, 13 декабря 2022
Правительство утвердило задачи и показатели эффективности для министров, среди которых формирование культуры уведомления обличителями о фактах коррупционных правонарушений.
Кабмин определил, как будут оценивать эффективность министров – они должны организовать каналы уведомления о коррупции
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

Для государственных служащих, занимающих должности руководителей центральных органов исполнительной власти, то есть, в том числе, для министров утверждены типовые задачи и ключевые показатели результативности, эффективности и качества служебной деятельности государственных служащих, занимающих должности руководителей центральных органов исполнительной власти.

Так, Распоряжением КМУ от 9 декабря 2022 г. №1117-р утверждены соответствующие задачи и показатели на 2023 год.

В частности, задачами является организация эффективной работы аппарата центрального органа исполнительной власти и обеспечение управления персоналом.

А среди показателей эффективности – организация работы каналов сообщения о коррупции в аппарате центрального органа исполнительной власти и мероприятия по формированию культуры сообщения разоблачителями о фактах коррупционных или связанных с коррупционными правонарушений.

Що мають робити міністри

В цілому, ключові показники результативності, ефективності та якості полягають для міністрів та керівників ЦОВВ у наступному.

  • не менш як 80 відсотків запланованих на звітний період завдань та заходів у рамках плану роботи центрального органу виконавчої влади виконано
  • організовано роботу з розроблення нормативно-правових актів центрального органу виконавчої влади з урахуванням відповідних норм права Європейського Союзу (acquis ЄС) та стандартів НАТО у сфері безпеки і оборони;
  • організовано роботу з приведення нормативно-правових актів центрального органу виконавчої влади у відповідність із Законом України «Про публічні електронні реєстри»
  • у межах компетенції забезпечено підготовку проектів актів щодо внесення необхідних змін до законодавства з метою приведення його у відповідність з положеннями Закону України «Про адміністративну процедуру»
  • забезпечено організацію роботи каналів повідомлення про корупцію в апараті центрального органу виконавчої влади та вжито заходів щодо формування культури повідомлення викривачами про факти корупційних або пов’язаних з корупційними правопорушень, інших порушень Закону України “Про запобігання корупції”;
  • забезпечено розроблення, впровадження антикорупційної програми центрального органу виконавчої влади та проведено моніторинг її виконання
  • забезпечено технічний захист, кібербезпеку, кіберзахист та безпеку інформаційних технологій (в межах виділеного фінансування), а також здійснено контроль за станом технічного захисту, кібербезпеки, кіберзахисту та безпеки інформаційних технологій в апараті центрального органу виконавчої влади
  • актуалізовано або розроблено та затверджено алгоритм дій працівників апарату центрального органу виконавчої влади у разі оголошення повітряної тривоги перед початком та протягом робочого дня;
  • забезпечено функціонування укриття в приміщенні центрального органу виконавчої влади, яке відповідає встановленим законодавством вимогам, або надано можливість перебування персоналу апарату центрального органу виконавчої влади в найближчих укриттях під час оголошення повітряної тривоги;
  • організовано в установленому порядку роботу персоналу апарату центрального органу виконавчої влади за межами адміністративної будівлі центрального органу виконавчої влади;
  • розроблено та надано керівникам територіальних органів центрального органу виконавчої влади рекомендації стосовно вжиття вичерпних заходів для забезпечення безперебійної роботи територіального органу центрального органу виконавчої влади та створення безпечних умов роботи персоналу такого органу
  • створено умови для підвищення рівня професійної компетентності (забезпечено можливість навчання в межах робочого часу) не менше 80 відсотків державних службовців апарату центрального органу виконавчої влади відповідно до індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності/індивідуальних програм професійного розвитку;
  • організовано проведення професійного навчання не менше 60 відсотків працівників апарату центрального органу виконавчої влади з питань адаптації законодавства України до права Європейського Союзу (acquis ЄС) та євроатлантичної інтеграції, кібербезпеки/кіберзахисту, підвищення рівня володіння англійською мовою, міжнародного досвіду вирішення конфліктів та міжнародного гуманітарного права
  • забезпечено функціонування уповноваженого підрозділу/роботу уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції відповідно до вимог законодавства; забезпечено гарантії незалежності уповноваженого підрозділу/уповноваженої особи відповідно до вимог Закону України “Про запобігання корупції”
  • забезпечено підключення та внесення до інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах (HRMIS) актуальної та повної інформації; забезпечено здійснення нарахування авансу та заробітної плати працівникам апарату центрального органу виконавчої влади через зазначену систему
  • забезпечено документування управлінської інформації апарату центрального органу виконавчої влади в електронній формі; забезпечено підготовку та опрацювання документів виключно в електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису, кваліфікованої електронної печатки та кваліфікованої електронної позначки часу, крім документів, вимога щодо опрацювання яких у паперовій формі встановлена законодавством

Міністр, який спрямовує та координує діяльність центрального органу виконавчої влади, відповідно до плану роботи такого органу та з урахуванням посадових обов’язків державного службовця визначає додатково не більше ніж три завдання з ключовими показниками, яким повинен відповідати результат виконання завдання та за якими оцінюватимуться результати його службової діяльності (строк, кількість, відсоток, кількість допустимих відхилень, умови, що свідчать про якість, тощо).

Автор: Наталья Мамченко

Подписывайтесь на наш telegram-канал t.me/sudua и на Twitter, а также на нашу страницу в Facebook и в Instagram, чтобы быть в курсе самых важных событий.

XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Telegram канал Sud.ua
XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Главное о суде
Сегодня день рождения празднуют
  • Андрій Калараш
    Андрій Калараш
    суддя Касаційного цивільного суду у складі Верховного Суду
  • Дмитро Мальцев
    Дмитро Мальцев
    заступник голови Шевченківського районного суду міста Києва
  • Любов Хилько
    Любов Хилько
    голова Кіровоградського окружного адміністративного суду