В Електронному кабінеті для платників податків створена можливість переглянути в режимі реального часу інформацію про платника податків, яка збирається, використовується та формується контролюючими органами. Про це нагадує ДПС у Київській області
Так, можна переглянути інформацію, яка стосується:
Одержати таку інформацію можна у вигляді документа, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з Електронного кабінету із накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу та кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу. Це безпечно, адже засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
У меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету платник має доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів. У тому ж меню фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти.
Інформацією щодо сплати податків, зборів, платежів фізичними особами можна ознайомитись в меню «Стан розрахунків з бюджетом» розділу «Допомога» Електронного кабінету.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Раніше «Судово-юридична газета» інформувала, що оприлюднено інфографіку щодо заповнення електронних декларацій за новими правилами.
Крім того, Державна податкова служба України закликає громадян зберігати дистанцію та користуватися електронними сервісами.