YouTube запустить 30-секундну рекламу при перегляді відео з телевізору, яку не можна буде пропустити. Про це повідомляє «The Verge».
Вона відображатиметься замість двох 15-секундних роликів.
Нововведення не стосуються підписників Premium.
«Глядачі дедалі більше дивляться YouTube на найбільшому екрані, що є в них вдома. І глядачам, особливо молоді, неважливо, який контент дивитися», — каже генеральний директор YouTube Ніл Мохан.
YouTube також оголосив, що почне тестувати рекламу, яка з’являється, коли глядач ставить відео на паузу на підключеному телевізорі.
Наразі невідомо, коли відеохостинг запровадить ці зміни.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.