Компанія Meta офіційно анонсувала початок впровадження рекламного контенту в месенджері WhatsApp. Оголошення з’являтимуться у вкладці «Оновлення», яку щодня переглядають понад 1,5 мільярда користувачів у всьому світі.
Згідно з повідомленням компанії, реклама буде представлена у двох форматах:
Крім того, Meta запускає функцію платної підписки на канали, яка передбачає щомісячну оплату за доступ до ексклюзивного контенту.
У компанії підкреслюють, що реклама обмежується виключно вкладкою «Оновлення» й не впливає на особисті чати, дзвінки або групові переписки. Meta також запевняє, що номери телефонів користувачів не передаватимуться рекламодавцям.
Рекламний контент у WhatsApp буде персоналізований — з урахуванням геолокації, мови та поведінки користувача. Якщо акаунт прив’язаний до Центру акаунтів Meta, інформація з Facebook та Instagram також може бути використана для налаштування реклами.
Очікується, що всі нововведення впроваджуватимуться поступово протягом найближчих місяців.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.