У НСЗУ пояснили – як діяти пацієнту при відмові у безоплатному лікуванні
Програма медичних гарантій покриває всі медичні послуги: від консультацій та обстежень до лікування й реабілітації. Попри це, розповідають у Національній службі здоров’я України, трапляються випадки, коли в лікарні відмовляють у гарантованому безоплатному лікуванні.
Як діяти пацієнту в таких випадках пояснили у НСЗУ.
Так, перш за все, радять звернутися по роз’яснення до керівника лікарні. Якщо це не дало результату — потрібно подати скаргу до НСЗУ.
У Нацслужбі здоров’я наголошують, що реагують на кожне звернення.
Щоб правильно подати скаргу, необхідно надати всю наявну інформацію. Подати звернення до НСЗУ можна:
- через електронну форму на сайті, або за безоплатним номером 16-77;
- листом на електронну пошту [email protected] або звичайною поштою;
- написавши звернення на особистому прийомі громадян.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.

















