Державна податкова служба у Чернівецькій області роз’яснила, що у разі надмірної або помилкової сплати сум єдиного внеску повернення таких сум здійснюється на підставі заяви платника. Заява може бути подана платником до територіального органу ДПС за місцем обліку в електронній формі через електронний кабінет.
До заяви платник обов’язково додає копію розрахункового документа, що підтверджує сплату коштів. Копія цього документа завіряється платником особисто.
Надсилання платником заяви в електронній формі реалізовано через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС. Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє створити та надіслати довільну кореспонденцію (лист, заяву, запит тощо) до відповідного контролюючого органу.
Протягом одного робочого дня після надсилання електронної Заяви до контролюючого органу платника буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації Заяви. Інформацію щодо отримання та реєстрації Заяви в контролюючому органі платник може переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.