Робота з посадовими інструкціями посадових осіб місцевого самоврядування: рекомендації НАДС
Національне агентство України з питань державної служби підготовило рекомендовані форми посадових інструкцій посадових осіб місцевого самоврядування на основі Методичних рекомендацій щодо роботи з посадовими інструкціями посадових осіб місцевого самоврядування (затверджені наказом НАДС від 18.07.2022 року № 58-22). Про це повідомляє офіційний сайт НАДС.
«Для зручності внесення відповідної інформації у кожен розділ посадової інструкції посадових осіб місцевого самоврядування відповідно до Методичних рекомендацій, НАДС напрацьовано декілька рекомендованих форм посадових інструкцій посадових осіб місцевого самоврядування за напрямками роботи (юрист, бухгалтер, економіст тощо).
Звертаємо увагу, що рекомендовані форми посадових інструкцій посадових осіб місцевого самоврядування не є примірними чи типовими формами, а основі посадові обов'язки є найбільш поширені до відповідної посади», — сказано у повідомленні.
- начальник відділу звернень громадян та документообігу; ( .docx , 28.99 Кб )
- начальник юридичного відділу; ( .docx , 29.99 Кб )
- головний спеціаліст відділу з питань управління персоналом; ( .docx , 29.07 Кб )
- адміністратор Центру надання адміністративних послуг; ( .docx , 29.77 Кб )
- спеціаліст І категорії фінансового-економічного відділу; ( .docx , 28.98 Кб )
- начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності — головний бухгалтер; ( .docx , 29.33 Кб )
- спеціаліст з інформаційних технологій загального відділу; ( .docx , 29.42 Кб )
- головний спеціаліст відділу містобудування та архітектури; ( .docx , 29.44 Кб )
- провідний спеціаліст відділу земельних відносин. ( .docx , 29.43 Кб )
Раніше ми писали, що з 1 жовтня стартує збір статистичних даних про держслужбовців у період воєнного стану.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.


















