Як повідомили «Судово-юридичній газеті» у службі підтримки банку, у роботі мобільного додатка «Monobank» спостерігаються труднощі.
Як зазначили у підтримці, це питання вже в роботі фахівців.
Так, наприклад, під час зняття коштів із «Банки» на основний рахунок спостерігалась помилка, однак через кілька хвилин транзакцію вдалось виконати.
Напередодні, один із співзасновників банку Олег Гороховський написав у телеграм-каналі, що 2 листопада оголошений збір.
«Завтра Притула анонсував мегазбор.
У зв'язку з цим у мене до вас прохання. Будь ласка, не оновлюйте банку щодесять секунд. Уявіть, що з кожного оновлення збільшується споживання електроенергії. Задонатили і чекаємо. Перевіряємо, скільки зібрали, не частіше ніж раз на 30 хвилин. Можете так?» - зауважив Гороховський.
Оновлено 12:10
Наразі, у службі підтримки відповіли, що усі складнощі в додатку усунено.
«Але на даний час усі складнощі в додатку усунено, всі підрозділи працюють у штатному режимі», - сказано у повідомленні.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.